onsdag 17 december 2008

MEELA GÖR COME BACK! :D


Hejsan hoppsan!
Jag tänker säga det rakt ut: JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA!
Äntligen sakt. haha och vet ni vad, jag kan inte lova någon förbättring, men kan försöka endå ;)

Senaste nyheten inom Larsmo komun: JAG FYLLER IDAG!
Tror jag har skrivit det över hela jävla internet snart, men det är så
det ska va, hur ska jag annars bli känd. Skämt å sido.
Jomen, då va men 16 då, äntligen, men även kallad lilli från
alla hörn och kanter, puss på er! Tack mamma å pappa för dom
fina presenterna, å tack Nissi för din present :)

Jo det är Jul om en vecka, å jag ha int köpt en enda julklapp ennu, å int tänker ja köp nån heller, tänkte vara lite sparsam iår. Spara dom pengar som jag inte äger :D Den som int förtod pointen där, jag är P A N K.

Andra roliga saker att berätta? Prov veckan satte igång idag, och den inledde jag med att skriva mitt älskade framtids ämne.. jäävla fysik! Släng hit en 4 till mej, jag är så underkänd! Ikväll har jag läst på engelska provet som vi har i morgon, kommer inte heller att gå så bra, har jag på känn. Denhär prov veckan dödar all min friitid. Tack<3

Nej nu ska jag läsa mej igenom några sidor på engelska provet innan det blir att krypa ner under duntäcket. Puss gonatt med er!